Aici cadem pe ganduri si ne lovim!

Dependenta fata de jocuri(PC,Consola)

Nu-i asa ca macar odata in viata ati fost dependenti de jocurile pe PC sau Console? Eu recunosc ca DA! Doamne ce mai salivam eu dupa jocuri!

Tin minte bine cand am primit primul PC Pentium 4,foarte bun la vremea lui,cu jocul NFS UNDERGROUND 2! Doamne cat am mai jucat acel joc.NON STOP! Am terminat jocul cu fiecare masina posibila,am tunat mii si mii de masini in diferite stiluri,dar cel mai mult imi placea melodiile jocului! WOW! Jucam cu muzica la maxim.

Apoi a fost jocul Age of Empires 1,2 si 3. Il jucam online si imi placea sa joc pe baza economica ,nu deathmatch! Imi fortificam baza cu vre-o 3 randuri de zid si turnulete si apoi atacam adversarul.Joc superb de strategie.

Aion,World of  Warcraft, Warcraft 3,Mario ,Sims, Spore,Counter-Strike, sunt doar unele dintre jocurile care m-au facut de-a dreptul dependent dupa ele.

Dar apoi a aparut o prea frumoasa,extraordinara consola XBOX ! Am ramas mut.

Dead or Alive era unul dintre jocurile mele preferata pe aceasta consola! Acest joc era un joc cu batai si logic ca ne adunam toti prieteni si incingeam  turnee de bataie si championship-uri.Caracterul meu preferat era Hayate.Un asasin ninja specializat pe scheme de iti rupeai degetele pe maneta.

Pe Xbox 360 Elite iubeam sa joc:

Army of  Two – alt joc care il jucam cu fratele meu in co-op mode.Un joc role-playing-shooter frumos,plin de actiune si cu o poveste incitanta.Normal ca jucand co-op strigam unul la altu indicatii pretioase cum ar fi: “Bah nebunule,de ce puii mei l-ai omorat pe ala ca era de partea noastra!” sau “Ai grijaaaa….prea tarziu,ai crapat!”,dar distractia era uriasa.

Assasins Creed,Fable 1,Fable 2,Fable 3,NFS Shift,Afro Samurai,Gears of War 1,Gears of War 2 etc. Si alte 20 jocuri care le mai playiaresc pe Xbox 360!

Daca stau si ma gandesc si mai bine ,number 1 ramane…exact NINTENDO 64!

TETRIS,MARIO WORLD,BABY MARIO ,MARIO CLASIC,TERRANIGMA,STREET FIGHTER etc..  NA DA! ASTEA DA JOCURI FRUMOASE!

Acum cand stau si ma plictisesc intru pe http://www.newgrounds.com si caut pe acolo diverse jocuri! E frumos site-ul si de 100 de ori mai bun decat Miniclip.Miniclip nu are vai si ce de jocuri faine! Foarte copilaroase si prostesti – parerea mea – chit ca intram pe miniclip in generala totmereu la ora de informatica.

In rest ce sa va spun…? Ce jocuri v-au placut voua? Ce jocuri aveti in calculator acuma? Va jucati des pe PC sau Consola?

Ca urmarea scrierii acestui articol ,particip la concursul organizat de catre  www.whitenight.ro

GANDESTE-TE!?

Leave a comment