Aici cadem pe ganduri si ne lovim!

Primavara!

 

 

Doamne ce bine ca avem parte de asa o vreme frumoasa. Imi vine sa ies cu chitara pe strada,sa ies la o terasa,sa stau si sa imi pierd timpul cu prietenii sub acest soare sau sa ma intind pe iarba si sa meditez uitandu-ma la cer.

Primavara ,ghioceii,caldura,vantul caldut,soarele,cerul senin,apropierea pastelui,natura revenindu-si etc

Primavara totmereu m-a umplut cu speranta si de bucurie.

Tin minte ca anul trecut pe vremea asta stateam si citeam ca nebunul si nu am profitat de vreme,dar anul asta asta voi face.M-am saturat sa stau inchis intre pereti in intuneric si sa ratez atatea activitati si evenimente care se petrec dincolo de pereti.

Internetule cat te-as iubii esti artificial si ireal,nepalpabil,dar natura este reala,palpabila,plina de viata. – Internet si mediul artificial 0 – 1 Natura –

Poate zodia ma afecteaza,deoarece sunt berbec si nu pot sta in fata monitorului sau la televizor cand vremea afara este asa frumoasa… I MUST GO OUT AND LOOK FOR TROUBLE!!

Oricum vara este cea mai asteptata ,dar pana atunci ma multumesc extrem de mult cu vremea de afara si cu primavara.

Asa ca lume va indemn sa iesiti afara,sa va distrati,sa profitati de aceasta vreme. Scoateti-va prietena/ul la o plimbare in parc si o inghetata,iesiti la un fotbal pe noroi,la un tenis de picior,la un gratarel,la o bericica,orice,dar iesiti afara si socializati si va distrati si profitati de aceste zile.

Pe voi cum va face sa va simtiti primavara?

One response

  1. Dory

    Domnu Serj daca te simte bine azi :)) hai sa iesim la o bere 🙂

    March 15, 2011 at 8:32 AM

Leave a comment